Yokları Oyunuyoruz

Biliyorsunuz bende uzun zamandır yazı yazmıyordum, ama artık böyle olmayacağını söyledim.Bu arada takip ettiğim bloglara bakıyım dedim özellikle Marslılalar bölümündeki blogdaşlarım olmak üzere bir çok blog yokları oyunuyor.
Güncel olan bloglarda var ama onlar blog tutmayı iş gibi görüyor hit yazılar yazıyor ve reklamlardan parayı kırıyorlar he bu arada bloglarda bu arada bolca gördüğümüz popüler para kazanma yoluna belirgin örnek, reklam yazılarınada unutmayalım.
Peki hiç bir beklentisi olmadan blog yazanlara nemi oldu da böyle az yazıyor veya yazmıyor ? 
Her türlü nedene bağlanabilir ucu açık bir konu yalnız kişisel düşüncem artık onları çeken birşey kalmadı, örnek olarak yazılan yazılarına yorum yapılmaması, bloggerların Türkiyenin internet kültüründe yerinin olmaması dahada örnekler çoğaltılabilir...
Ama hala bu şartlar altında sadece yararlı olabilmek için blog tutanlara göz kırpıyorum, Tespit bölümüm ilk yazısını noktalıyorum.
Load disqus comments

2 yorum