Surahii nin kişiseli Kırıkvazo

Surahiiblogspot

Surahii blog blog alemine kendi kendini dolduran blog! sloganıyla raconunu kesmiş ama onun yazısında belirtiği gibi istediği kapasitiye gelememiş ona göre “Bu blog sadece hit ve seo peşinde koşmaya devam edecek ruhsuz bir blog”muş ama dedim ya ona göre yazıları boşsa bana hiç öyle gelmiyo !

Neden Kırıkvazo da yazmaya devam edicek ağzından dinleyelim:

Bu kadar uzun süren (neredeyse bir yıl) ilk blog projem olduğu için benim için çok önemli Sürahi. Ancak uzun zaman önce almam gereken bir karar aldım. Bu blog sadece hit ve seo peşinde koşmaya devam edecek ruhsuz bir blog olacak. Aklıma örnek olarak Chelsea geldi. Bu doğrultudaPageRank için bağlantı değişimi yaptığını düşünmediğim arkadaşlarımı bu blogun blogroll listesinden çıkarıyorum.

Bundan sonra arkadaşımın açmış olduğu kırıkvazo isimli blogda yazmaya devam edeceğim, acımadan. Şimdi diyeceksiniz Sürahi, kırıkvazo?!? Bunu 1-2 gün sonra fark ettim ben de. Artık nasıl bir düşünce sistemiyse illaki birşeyi dolduracağım. Velhasılkelam bu yazıyı okuyan ve "beni" takip eden gönül dostlarını beklerim. SananaAki ve Elâlemin akıllısı ise özel davetlilerim.

Ama biz Surahii 'yi seviyoruz onun yazılarını Kırıkvazo 'dada takip ediceğiz.Başarılar diliyorum.

Surahii Blog : http://surahii.blogspot.com/

Kırıkvazo Blog : http://kirikvazo.blogspot.com/

Load disqus comments

0 yorum