İnternetsiz yapamam

pikatel ADSL

Dün sabah sularında her zaman yaptığım alışkanlıkları gerçekleştiriyordum.Elimi yüzümü yıkadıktan sonra bilgisayarım açıp takip ettiğim sitelere göz atacakken internetim bağlanmadı ? Pikatel adslim göz attğımda 4 ışıktan İnternet yazılı olan ışık yanmıyordu çok çabaladım ama bir türlü o yeşil ışıkı yanmadı !

Çok sinirlendim o kadar çabadan sonra sonuca ulaşamam beni öldürdü pikatel ADSL elimden annem aldı yoksa kırılacaktı biraz sakinleştim kendimi dışarı attım.Eve geldim iftarı ettim babamla teravih namazına gittik.Geldikten sonra babam ile Dünyanın Merkezine Yolculuk adlı filmi izledim.

combomax cd

Bugun sabah kalkıp elimi yüzümü yıkadım.Bilgisayarımı açtıktan sonra internet bağlantımın bozuk olduğunu hatırladım sakince nasıl onarabileceğimi düşünürken aklıma ComboMax kurulum cdsi geldi ! Hemen denemeye koyuldum kurduktan sonra ADSL 10 sn kapatıp açtım ve sorun çözüldü.

Ne öğrendim

Bugun alışkanlıklarımdan istisnalar hariç vazgeçemeyeceğim,sinirlendiğimde sadece vurup kırdığımı çözüm bulamadığımı,internetsiz tam bir maganda olduğumu,bloguma kişisel yazılar ekliyerek rahatladığımı öğrendim.

Resimler bana aittir esen kalın.

Load disqus comments

0 yorum