Keyfimim Kahyası

Yazıyı okuduğunuza göre blogdaki değişikliği anlamışsınızdır.

  • Tema
  • Header
  • Slogan
  • ve çeşitli eklentiler.

Artık değişime gitmenin zamanı geldi diye düşündüm ve blogumu daha kişisel moda çekiyorum.Yazılarım daha kişisel olacak ama gündemden kopmayacağım kafam estikçe yazacağım ondan değiştirdim sloganı :)

Ayrıca aklımda bir fikir vardı kendi blog network(ağ)’mı kuracaktım (twitter’dan takip edenler bilir) ve ilk adımı attığımı söyleye bilirim ilk ağımı basit bir yerel spor blogu Çankırı Belediye Spor için kurdum ve aldığım tepkiler güzel 2 lig başlamadığı için şuan hazırlık maçları ve transfer haberlerini he birde yönetimden gelen açıklamaları yazıyorum maçlar başladığında detaylı anlatımlar yerinde incelemeler olacak ilginiz varsa buyurun buradan.

Daha başka blog ağları kuracağım ilk olarak moda ve tırnak yiyenler için(çok garip değil mi:) ağlarımı kuracağım.Sevdiğim işleri yapmayı sevdiğimi bilirsiniz blog yazmayı seviyorum hele birde yazdığım blogu seversen tutmayın beni.

Ayrıca önerileriniz varsa (network veya tasarım için) her türlü değerlendiririm ayrıca kutsal Ramazan ayınızı kutlarım bu yazıyı oruçlu yazdığımı söyleyeyim ve daha fazla uzatmayım sağlıcakla kalın, takipte kalın :)

Load disqus comments

4 yorum