Ebru Cündübeyoğlu ile sohbet


Çarşamba günü (04 ağustos 2010) tarihinde Bloomberg HT’de Gülin Yıldırımkaya ile HT Gündem programında Ebru Cündübeyoğlu konuktu.Yazıma başlamadan Ebru Cündübeyoğlu’nu en son çektiği Yalancı Romantik 'ten tanıyoruz.

Şans eseri rast geldiğim programda Ebru hanım ile Gülin hanımın hoş sohbeti karşımızdaydı özellikle konuşmadan ilgi çekici yerleri not aldım ;

Sunucu (Gülin): İşiniz mi,kariyeriniz mi,annelik mi (bir kızı var ebru hanımın) kendinizi hangisine daha yakın görüyorsunuz ?
Ebru: Ben sadece Ebruyum ne iş,ne kariyer ,ne annelik hepsini bir arada hallediyorum.


Sunucu: TV'deki diziler hakkında neler düşünüyorsunuz ?
Ebru: Diziler ekrana yansıdığı kadar kolay yapılmıyor.Ayrıca tam bir Ezel hayranıyım


Sunucu: Ezel hakkında neler düşünüyorsunuz ?
Ebru: Senaryonun cesurluğu bakımından Lost’ta benziyor.

Sunucu: Tiyatromu yoksa Televizyon mu sorusuna
Ebru: Bir oyuncu tiyatrosuz yapamaz.Tiyatro TV'den daha başka.


Sunucu: Kitapların diziye çevrilmesi hakkında neler düşünüyorsunuz ?
Ebru: Kitapların diziye çevrilmesine karşı değilim tam tersine destekliyorum, diziye çevrilen kitapların yazarlarını insanlar merak ediyor ve onların kitaplarını okuyor veya onlar hakkında araştırma yapıyor.
Programın son 10-20 dk'si Ebru hanımın kızı hakkında konuştular ben sadece ilgimi çeken kısımlar aldım ve yazdım.Ayrıca yazarken hata yapmış olabilirim şimdiden özür dilerim.

Load disqus comments

1 yorum: