Mutluluğumun nedeni ?

terafi namazları

Mutluluğum nedenini sizinle paylaşmak istiyorum belki sizde denerseniz.

Bilirsiniz Ramazan aylarına özel camilerde kılınan terafi namazlarımız vardır.Bende ramazan ayı başladı başlayalı kılıyordum camilerde ama 2 gün kılmak istemedim nedense hiç istek doğmadı içimde.1 gün kımadım 2. günde kılmadım ama diğer günün sabahı içimde bir huzursuzluk başladı beni yedi bitirdi bu huzursuzluk,şöyle anlatıyım sanki üstümde çok büyük bir sorumluklu var ama gerçekleştirmedi ve yanıyorum bitiyorum ölüyorum sanki...

O gün babam terafi namazına gitmemi önerdi en başta gitmek istemedim ama babam ısrar edince gittim.Namazı kıldıktan sonra sanki yeni doğmuş bir bebek gibi huzurla doldum,o kadar rahatladım ki alaha bin kere şükür ettim.Sizede tavsiye ederim.Bundan sonra bütün terafi namazlarımı kılıcam.

Load disqus comments

0 yorum