Dunyayı Kurtaran Adım

dünyayı kurtaran adam

Bugun Ericssonun başlattığı bir sosyal sorumluluk portalını fark ettim ve takdir ettim.

Benim Fikrim

Kesinlikle sanal dünyada bellkide herkezin aklındaki bir projeydi ama projenin Ericssonun başlatması saten ayrı bir mükemmellik.Kesinlikle birisi bu konuyu sanal dünyada dillendirmek gerekliydi ve bunu gerçekliştirecek bütün sorumlukları almış olacakki sitede Katkıda Bulunlar bölümünden anlayabiliyoruz.Fazla uzatmadan sizde bu portalı ziyaret etmek isterseniz http://www.dunyayikurtaranadim.com başarılar diliyorum.

Dunyayı Kurtaran Adım adlı projeyi Hurriyet’ten dinleyelim.

Ericsson tarafından hayata geçirilen “Dünyayı Kurtaran Adım” adlı sosyal sorumluluk projesi, iklim değişikliğine dikkat çekerek, “Ben ne yapabilirim?” sorusuna yanıt arıyor. “Teknolojiyi akıllı kullan, Dünyayı kurtar” sloganıyla yola çıkanwww.dunyayikurtaranadim.com portali, küresel ısınmaya karşı önemli araçlardan biri olarak bilişimi konumlandırıyor. Projenin ilk tanıtımı da, içeriğine uygun olarak “karbonsuz basın toplantısı” adıyla dünyanın doğum günü kabul edilen 22 Nisan’da, dijital ortamda gerçekleştirildi.

Dünyayı Kurtaran Adım girişiminin temeli “akıllanmak” üzerine kurulu... Proje ile bir yandan kitleleri bilinçlendirmek amaçlanırken, bir yandan da bilişim dünyasının avantajlarını kullanarak akıllı şehirlere, akıllı ofislere, akıllı seyahate, akıllı evlere, akıllı enerjiye doğru uzanan yol kurgulanıyor.

Load disqus comments

0 yorum