Öğretmenler Günü


Klasik bir kelime varya hani ''Artık hiç birşey eskisi gibi değil'' kesinlikle katılıyorum,Başlık dura dursun biraz yorum yapacağım bununla alalkalı.Bugün bildiğiniz gibi Öğretmenler günü ama hiç öyle bir hava yok, eskiden bunun heycanı iki gün önceden başlar öğrentmenimizi(hocalarımızı) nasıl bu değerli günde onları mutlu edebiliriz diye düşünürdük, çılgın hayallere kapılırdık.Ayrıca eskiden iki gün önceden kurulan çiçekciler okul yollarında yerini alır hatta çoğu zaman oradan aldığımız çiçekler ve hediyelerle öğretmenler gününü kutlardık hocalarımızın.

Şimdi kesinlikle ne öğretmenlerde nede öğrencilerde ki o heyecanı göremedim.Öğretmenler gününde hediye almadım hiç bir öğretemnime hani liseliyiz ya bize yakışmaz.Belki sokakta bir çiçekci görsem büyük ihtimal hepsina olmasada bazılarına çiçek alırdım ama çiçekçide yoktu.Ama gördüğüm her öğretmenin hatta öğretmen olupta sınavı kazanamayıp boşta gezenlerin bile öğretmenler gününü kutladım.Ama bir çok öğretmen kutladığımda benimle ilgilenmedi hatta bir kaçı cevap bile vermedi kafasını salladı , onuda banamı salladı bilemedim.Sözün özü artık Öğretmenler Günü tarihi karışıcak gibi.

Tüm öğretmenlerimin (ilgilenmeyen, sadece kafasını sallayanlar da dahil) Öğretmenler Gününüzü kutlarım ve Atatürkün sizler için söylediği sözlerden birkaçını sizin için yazmak isterim.
Öğretmenler! Yeni nesil sizin eseriniz olacaktır...(1924)
Öğretmenler! Cumhuriyet sizden fikri hür.Vicdanı hür.İrfanı hür nesiller ister...(1924)
Dünyanın her yerinde öğretmenler insan topluluğunun en özverili ve saygıdeğer üyeleridir. (1923)
Load disqus comments

0 yorum