Tema sorunsalı ?

Bu yazıyı kesinlikle Mustafa Varsak kardeşimin isteği üzerine yazıyorum sadece saygı ve muhabbetimden ötürü.Ayrıca yeni bir tema buluncaya kadar böyle devam etsin bulunca temayıda değiştireceğim.

Tema hakkında konuşursak; Temayı ilk web kültürü blogunda gördüm ! Oradan esinlendim kodlarken oradan yararlandım, ayrıca h-demirbaş'ın kullanıma paylaştığı EH-SYTLE temasınıda kattım oranın CSS indende yararlandım ve tabi ki Erman Haskan'ın kendi blogunda kullandığı harika temadanda birşeyler aldım.

Temayı kullanmaya başlar başlamaz hemen özel  bir sayfa açtım bknz:{tema} temayı yaparken hangi bloglardan yararlandığım özenle yazdım.Ayrıca ben bu temanın bir benzerini beta olarak tam Mart ayının 6'sında yapmıştım.Ve hala tema hırsızı gibi aşağılayıcı sözler söylemek isteyenler benim daha tanıyamamışlar, onlar için üzüldüm.

Ufuk arkadışımıza gelince aynı temayı kullandığımızı fark edemedim o da galiba webkültürü'nden yapmış bir benzerini bu aralar bayram filan giremedim net'e yoksa zaten hiç kimsenin söylemesine kalmadan kendim değiştiririm.Ufuk arkadaşımızın bloguma yaptığı değişik yorumda beni üzdü, anlıycanız bu bayram nette böyle şeylerle karşılaşınca garibime gitti, ayrıca Bayramınızı Kutlarım saygılar, selamlar.


Load disqus comments

6 yorum