Takip Edilesi 5 Blog / mim

Son Kraliçe namı diğer Kübra Yılmaz tarafından mimlendim.Bu arada ayıp olmazsa ben Kübra Yılmaza bundan sonra Kübra abla demek istiyorum çok candan birine benziyor ayrıca yaşça da benden büyük buradan ona sesleniyorum Kübra abla ben kardeşin olarak beni bağrına bas, galiba sert bir serzeniş oldu :)

Mime gelirsek;
  • Wolkanca ( Volkan abimizin çok güncel yazdığı harika blog, blogların babası diye anarım hep.)
  • Başak Esin ( Başak ablamız harika yazıları var ama bu sıraları hiç yazmıyor boşladı, ayrıca benim domain sponsorum sağ olsun var olsun :D )
  • cobija'Secret (Derin yazıları var, eskiden çok güncel yazardı her gün bakardım şimdi o da tane hesabı yazıyor o yüzden 3-4 günde bir girer bakarım güzel yazılar vardır :P )
  • Sunipeyk ( Bu adam ve blogu bir Fenomen bilmeyen yoktur)
  • Son Kraliçe ( Kübra ablanın blogu güzel ve güncel velakin daha kişisel olması isterdim yani o da kişisele yazsın blogunda şuan çok genel yazılar var hoşuma gitmiyor)
Daha yazsam burası hiç bitmez en başta yandaki friends bölümündeki blogları sürekli takip ediyorum onlarada buradan el sallıyor sonra bu mimi kıvırıp Serdar,Yasin,Erdi kardeşlerime atıyorum inş. cevaplarlar hoşça kalın.
Load disqus comments

1 yorum: