Eşrefpaşalılar 2010

Eskiden blogumda filmleri yorumlar incelemesini yapardım velakin bu aralar yazmaya tenezzül edeceğim bir film bulamıyordum ki Eşrefpaşalılar filmini izlediğimde fikrim değişti.

Bu filmde oynayanlar aslında bu filmin tiyatro oyununu yapıyorlarmış sonrada filmini yapmaya karar vermişler.Ve harika bir film ortaya çıkmış izlenmesi gereken komik sahnelerin bolca yer aldığı bir film.Söylemeden edemeyeceğim filmde hocanın mahallede ilk cuma namazı kıldırdığı sahne var gülmekten yerlere yattım desem azdır harika komik bir sahne.

Ayrıca filmde verilmek istenen izleyiciye veriliyor gibi geldi bana çok anlamlı söz var şuan aklımda bir tane ''Delikanlılık adam yaralamak değil, yaraları sarmaktır'' buna benzer anlamlı sözler filmde bolca var.Ve Turgay Tanülkü oyunculuğu ben buradayım diye bağırıyor resmen.

Film öyle bol bütçelerle çekilen bir film değil senaryosunu çok sıradan ama eğlenceli filmi izlediğinizde bana hak vereceğini biliyorum.

Web sitesine buradan ulaşır ve ayrıntılara bakarsınız: http://www.esrefpasalilar.com

Load disqus comments

2 yorum