En Nefret Ettiğiniz 3 Şey / Mim

Denqesiz blogunun sahibi Serdar kardeşimiz Mim AŞ. adlı bir furya başlatmış, sağ olsun beni de dahil etmiş.Bu aralar yoğun olduğumdan geç cevaplıyorum (geç olsun güç olmasın) uzatmadan en nefret ettiğim 3 şeyi yazayım hemen ;

Yalan : Açıklamaya gerek duymuyorum kısa ve net Yalan.

Sahte bloglar: Ya tamam bloglardan para kazanılabilir, bizde kazandık 3-5 kuruş harçlık çıkardık velakin bu hıyarağaları oturdukları yerden 10 TL’lik fareleriyle copy-paste döngüsüyle zengin olmaya çalışıyorlar, olan temiz,kişisel,güncel bloglara oluyor.

Saygısızlık: Kesinlikle hiç taviz vermeyeceğim bir konu daha, hele birde kendilerinden büyük insanlara hatta aile büyüklerine saygısızlık yapanlara hiç tahammül gösteremem.

Not: Bunlar an itibariyle ilk aklıma gelenler, daha bir çok böylesi var aklımda belki bizde nefret duyulacak şeyler yapıyoruzdur ama... uzatmayım neyse kafamı karıştırdı bu konu benim hoşça kalın demeden Serdar kardeşime teşekkürlerimi sunuyorum daha başka Mimlere de bizi dahil etmesinden mutluluk duyarım, hoşça kalın.

Load disqus comments

2 yorum