Yaz Geldi ve Yenilikler

yazgeldi Yaz geldi okul bitmek üzere, karneler alınmak üzere uzun bir tatil bizi bekliyor.Hangi yazım hatırlamıyorum ama son 3 hafta blogla ilgilenemeyeceğimi, yazılılarımın olduğunu söylemiştim.İyiki de blogla ilgilenmeyip yazılılara çalışmışım ki gelen notlar gayet tatmin edici.

Yeni Tema: Yazın gelmesiyle beraber bende blogla ilgilineyim en başta temamızı değiştireyim dedi yine detaylı bir araştırma sonucu harika bir temayla karşılaştım ve hemen kullanıma soktum fazla değişiklik yapmadım hattan header bile çok basit oldu ama zamanla düzenleyeceğim ama temamız çok farklı e bence harika bir durumda.

Karnem: En yukarıda da belirttiğim gibi bloguma uzun süre ilgilenmediğimi yazdım ve bu arada yazılılarıma çalıştığımı yazmıştım ve bunun çok olumlu yansımalarını karnemde görücez gibi çünkü gayet güzel notlar var hatta belki teşekkür bile alırım dermişim :)

Tatil: Okulların tatil olacağını yazdım doğal olarak özgür(free) moda geçmeye başlıyorum artık özellikle bloguma baya ilgilenmeyi hatta harıl harıl yazı yazmayı düşünüyorum.Ayrıca tatilin keyfini de çıkaracağım tabi ki.(aşk,kızlar…)

Yazacaklarım bu kadar, artık diğer yazılarda görüşürüz.Bu arada bu haziran ayının ilk yazısı galiba, bak sevindim şimdi :)

Load disqus comments

0 yorum