Maceraya Hazırmısınız ? - Pers Prensi: Zamanın Kumları

Prince of Persia nam-ı diğer Pers Prensi filmini heyecan ve merakla beklerken bir anda elime geçti ve izleme fırsatı buldum.Tabi ki orijinali değildi ama kaliteli bir sinema çekiminden izledim.

Öyle inanılmaz bir filmdi ki soluksuz izledim şöyle anlatayım normalde böyle ve divx’ten film izlerken 3-4 bardak kola içerdim yalnız bu filmi izlerken bir yudum aldım galiba :) Zaten filmin yapımcısı Disney olunca kalitesinden hiç tereddüt etmiyorsunuz mesela bir örnek vereyim film çekilmesinde 1850 kişi kullanılmış.Öyle harika efektler ve sahneler var ki film sizi alıp başka bir yerlere götürüyor ayrıca senaryosunda harika olan filmde hançerler ve kostümler çok ilgimi çekti !

Filmin konusuna gelince: Haylaz bir prens olan Prens Dastan, istemeden de olsa gizemli bir prensesle güç birliği yapar. Birlikte, zamanı tersine çevirebilen Zamanın Kumları 'nı açığa çıkarabilecek ve sahibinin dünyaya hükmetmesini sağlayabilecek olan eski bir hançeri korumak üzere karanlık güçlere karşı bir yarış içine girerler.

Şiddetle izlenmesini istediğim film sizi yanıltmayacaktır.

Load disqus comments

0 yorum