Göbek yağlarını eritmek için

göbek yaglarını eritmek için

Bu sıralar e-postama bir mail geldi ve inanamadım mail aynen şöyleydi:

''Blogunuzun takipçilerinizdenim benim size bir sorum olucak ? Biraz fazla selülitlerim ve göbek yağım var bunlarından kurtulmak için her yolu denedim olmadı.Belki siz blogunuzda bunun hakkında  bir konu yazarsının.

Bana yardımcı olamanızı rica ediyorum.''

Bende biraz araştırdım ve güzel bir zayıflama metodu buldum.Kesinlikle işe yarıyacağından söz ediyorlar ama inşşallah işe yarar.

Yağlarınızdan kurtulmak için Prof. Dr.İbrahim Saraçoğlu’nun çok etkili olan bu tarifi aynı zamanda selülitlerinizden kurtulmanızı da sağlıyor.

Malzemeler:

• 4 lahana yaprağı

• 25 dal maydanoz

• 1 limon

Hazırlanışı: 1/2 litre kaynar suyun içine lahana yapraklarını içine attıktan sonra 3 dakika kaynatın. Ardından maydanozları ilave ederek 3 dakika daha kaynatın. Soğuyunca süzün ve içine limon sıkarak günde 2-3 kez aç veya tok karnına içmek yeterli olmaktadır.

Her gün taze olarak hazırlanmalıdır.İçmesi kolay olsun diye içine başka bir şey ilave etmeyin.

3 hafta uygulayabilirsiniz.

İnşşalah işinize yarar ve yağlarınızdan kurtulursunuz.(Bana ilginç gelen iltişim bölümümden gelen 4. mailin böyle olması beni çok şaşırttı.)

Load disqus comments

3 yorum