Kısa Kısa

anayasa

Uzun zaman oldu yazmayalı değil mi ? Tamam artık döndüm.Aktif olmaya çalışacağım ama mayıs ayından sonra hatamı düzeltip hayli fazla yazı yazıcam neden mayıs ayından sonra diye sorarsanız bu ay çok yoğun olucam ama sizi tabii yalnız bırakmayacağım.Şimdi ben yokken neler oldu sizi bilgilendireyim.

Yeni Tema: Fark etmişsinizdir temayı değiştirdim bu temayı kullanmaya karar kıldım.Temanın orijinali Sertaç Recepoğlu’na ait.Tema harika tam istediğim gibi ie6 hariç(!) tüm tarayıcılarda sorunsuz çalışıyor.

Anayasa Değişikliği: Birazcık haberleri dinliyorsanız mutlaka duymuşsunuzdur.AKP'nin meclise sunduğu anayasa değişikliği paketi meclisten 8.madde hariç geçti.Artık referandumda her şey belli olacak işin sonucu.Ben hayırlı olması diliyorum inşallah milletimize yararlı olur.

Türkiye Kupası: Blogumu biraz takip eden koyu bir Fenerbahçeli olduğumu bilir.Ziraat Türkiye kupası finalinde Fenerbahçe Trabzonspor'la karşı karşıya geldi ve 3-1 yenilerek 27 yıldır kazanamadığımız kupayı yine kaybettik ama üzülmeye gerek yok önümüzde Lig kupası var ve değeri Türkiye kupasıyla karşılaştırılamaz bile  Lig kupasını bile kaybetsen sonuna kadar kalbimdesin Fenerbahçe’m.

Load disqus comments

0 yorum