Youserbase Türkiye Fikiri

youserbase 

Youserbase Türkiye’nin çalışmalar yürüten sevgili ablamız BaşakEsin mükemmel bir yarışma düzenleyerek youserbase Türkiyenin gelişmesine,tanıtılması tad vermiş.

Youserbase Türkiye nedir

Bugün sizlere bir siteyi tanıtmak istiyorum. Youserbase Türkiye, içeriği kullanıcılar tarafından oluşturulan ve tamamen kullanıcı yorumları ile son alıcıları bilgilendirmeyi amaçlayan bir cep telefonu veritabanıdır. Bu sitenin bu tarz diğer sitelerden farkı ise uluslararası bir site olması. Yani siz merak ettiğiniz telefon hakkında diğer ülkelerde yapılan yorumlara ve değerlendirmelere de anında ulaşabiliyorsunuz.Ürün özelliklerini değiştirebiliyor ve puan verebiliyorsunuz.

Youserbase vs Ben

Bü güzel çalışmayı duyduğumda hemen siteye girdim bir profil oluşturdum ve şuan kullandığım telefon hakkında yorum yaptım.

Profilim

Kullandığım telefon ve hakkındaki yorumum

Youserbase Türkiye yorumum

Başak Esin bu konuda güvenim sonsuz ama şuan Youserbase’nin rağbet görmesi için reklama ihtiyacı var Başak ablanın bunu göz önünde bulundaracağına inanıyorum.Ayrıca projesinde UTF-8 karakter uygulamasını uygulaması gerekir.

Youserbase yarışmaya katılım:http://www.basakesin.net/youserbase-turkiye.html

Load disqus comments

1 yorum: