Ödülümü Paylaşıyorum…

ödülümü paylaşıyorum

Beni Bilgicelli ve Yusuffan ikiside mimlemiş

Ödülün Kuralları
1- Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
2- Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın
3- Ödülün logosunu yayınlayın
4- 7 Yaratıcı blogeri ödüllendirin.
5- 7 Bloğun linklerini yayınlayın.
6-Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
7- Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.

Ödülün kuralları böyle ben 4.madde çiyniyorum bu ödül bende saklı kalıyor.

7.Maddeye göre:

  • İnternetsiz yapamam.
  • Mangal yaparken mutlaka folyoya sarılmış sarımsak közlerim
  • Twitter hastalığım var.
  • Siyaset hakkında geniş bir google docs arşivim var.
  • Mynetim bütün servislerini sömürürüm.
  • Oruç tutarken Google Videos’dan 1-2 tane Kemal Sunal filmi izlerim.
  • Paramız yoksa blogumuz var.
Load disqus comments

0 yorum