Twitter’ın Çakmasınıda Yaptılar

twitterc

 

 

 

 

 

Geçen yazımda bahsetmiştim tiwitterdan Hala twitter kullanmayan varmı demiştim yazımda.Ve şimdide ufak bir araştırma sonucu twitterın çakmasından(sahte) bahsedeciceğim.   

 

Az önce nette gezinirken twitter.com.tr baktım resmen adamlar twitter.com’un çakmasını yapmışlar tabi yine yapanlar internet kolayca para kazanıp zengin olmayı yeğleyen bazı Türkler.Biraz geziyim dedim ve site kucuları bayada kullanıcı var yani site çakma ama kullanlar fazla sahte olduklarını bile bile neden bu adamları zengin etmeyi seven insanlar var hala anlayamadım.

 

Adamlar siteyi yaparken baya para harcamış sadece isim tescili için bile kim bilir ne kadar para harcanmıştır daha bunun tasarımı,hostu,domaini’nden bahsetmiyorum bile...

 

Bence bu kadar emek vermişler para harcamışlar neden özgün bir projeyle sıfırdan başlayıp yeni bir sosyal site kurmadılar oda ayrı mesele.Bu site belki tutar belki tutmaz ama biz böylesi kopyacı :)  bir siteyi desteklemiyoruz.

 

Orjinal Site : Twitter.com

Çakma Site : Twitter.com.tr

Bu konu için Webrazzi’de Bir Yazı Yazmış onuda: Buradan ulaşabilirsiniz.

Load disqus comments

0 yorum