Doğum Günü Yazım

ddddddd

 

Blogumda ilk doğumgünü yazımı yazıyorum bu çok sevindirici bir an doğum günü yazımı sizlerle paylaşmak.

İyiki doğmuşum hayat güzel,yaşamak güzel,bloglamak güzel ve kendimi seviyorum.Hiç doğum günü yazısı yazmadım buraya ne yazılır bilmem ama sadece sizinle bu mutlu günümü paylaşmak istedim.İlk doğum günümü kutlayan Furkan adlı arkadaşım oldu hiç uyumamış bu anı beklemiş galiba :) sabah 4’te mesaj geldi :D

 

Aklımdakiler:

Ev ahalinden daha kimse doğum günümü kutlamadı ya unuttular yada süpriz yapıcaklar hayırlısı.

FotağrafFelsefesi için bir tema araştırıyorum 2,3 gündür daha bulamadım kafam atıcak kendim tasarlıyacağım az kaldı.Ayrıca fotağraflarımı sunacağım FotağrafFelsefesi bomba gibi olucak kanımca.

 

anderlecht-sivas-15662_501

Sivas sporun şampinyonlar ligine veda etmesine üzüldüm.O takıma nasıl 5-0 yenildiler anlamadım.Ben bir FENERBAHÇE taraftarı olarak Sivasın Şampinyonlar Liginde bişey yapacaklarına inanıyordum.Deplasmanda 5-0 yenildikleri takımı 3-1 yendiler ama Şampinyonlar ligine veda ettiler ne fayda...

 

 

 

HP tanıtım amaçlı hazırladığı yazıcılarıyla ilgili videoda dikkatimi çekti.

Load disqus comments

0 yorum